Heisann og hoppsann! Akkurat nå sitter jeg her og vurderer å kanskje jobbe med en låt jeg kan spille inn. Aner ikke hvilken helt enda, men jeg har tenkt på «more than words» av Extreme. Elsker den låten, og det hadde vært ufattelig gøy å få gjort noe med den selv. Jeg har akkurat hatt bursdag (lørdag som var), og har prøvd litt klær jeg har fått. Jeg fikk en suuupersøt kjole fra New Yorker med søsteren min, og en kjempesøt bolero til å ha utenpå. Åh, elsker klær….altfor mye…

Bilde fra 21.06.2016 kl. 20.58
Her ser dere litt av kjolen.

Vi snakkes.

Haddeh, K.

Legg igjen en kommentar

