Long timee

Hei, og takk for sist! Nå er det en liten stund siden jeg har vært innom her. En liten oppdatering fra sist gang…: det har vært hektisk på skolen, men både innlevering, skidager og vasstilvenning. Som sagt så går jeg barnehagelærer, så vi hadde har lært endel om hvordan man skal jobbe med barn under skidager og når det kommer til det med vatn. Hvordan vi kan legge til rette for barn. Det har vært utrolig kjekt, og lærerikt. Opp i det hele har vi hatt ei stor innlevering om barns språkutvikling. Det som var det værste i den oppgaven var at vi hadde bare 1800 ord og skrive på, og det var altfor lite for et så stort tema. Men jeg sto med glans, å læreren var fornøyd 🙂

Det har også vært mye kirke på meg i det siste, og allerede på torsdag skal jeg på øvelse igjen, fredag skal jeg synge på ungdomsmøte og på lørdag skal jeg innom et annet ungdomsmøte. Det er så deilig å ha en menighet (et hjem) og komme til. Få være sammen med andre mennesker som deler samme tro som deg. Gleder meg allerede til helgen!!

Nå skal jeg pusse tennene mine, legge meg i sengen og se en episode med serie.
Godnatt alle sammen. Så titter jeg innom imorgen igjen.

Haddeh.
K

Legg igjen en kommentar

