PILLOWTALK

Hei dere! Åh, jeg har blitt så forelsket i den nye sangen til ZAYN, (tidligere medlem i One Direction) PILLOWTALK.
Egentlig er det trist at han medlte seg ut fra 1D, men samtidig tror jeg at han kan gjøre det stort alene også. Nå skal 1D ta en pause selv, og fokusere på solokarriere- noe jeg tror kommer til å bli helt rått! MEN, ikke slutt å være en gruppe da, gutter!

Akkurat no, eller siden klokken var 13:30, så har jeg sett på videoer av One Direcion, vært på tumblr og wehartit. Dere vet, tiden flyr når man bruker tid på det…
Nå skal jeg få begynt med pensumet mitt til dagene i uken her, så vi snakkes!

Haddeh.

Legg igjen en kommentar

