Rolig lørdagskveld

Godkveld! Idag har jeg bare slappet helt av. Merker at det er veldig sjeldent jeg gjør det på en lørdag. Rundt kl 12:30 dro jeg ut til bestemoren min og vasket leiligheten hennes (kjente meg litt penger), som jeg har gjort noen helger nå. Jeg var ferdig når klokken nærmet seg 15:00, og da dro jeg rett hjem og satte meg under et pledd og så litt på TV. Jeg laget DEN middagen til mamma og pappa. Holy, jeg ble så mett at jeg måtte legge meg ned på gulvet. LOL
Ellers har jeg bare sett på Hver gang vi møtes og Spellemannsprisen 2016.

Nå skal jeg slappe av (som om jeg ikke har gjort det i hele dag) med en episode eller to med Community.


Haddeh!

Legg igjen en kommentar

