HEI PÅ DEG

Hei du store verden. Nå har jeg visst kommet meg på denne platformen, og skal dele litt av mitt liv. Neida, dette her er bare litt for gøy.
Jeg er en jente som studerer barnehagelærer i Volda, en liten plass på vakre Sunnmøre. Jeg gjør ikke så mye annet en å gjøre skolearbeid, være med venner når jeg kan det, tilbringe tid sammen med min aller beste familie og den beste kirken. Hvis dere møter på meg, så smiler jeg helt sikkert. Jeg er en jente som smiler egentlig mer en jeg griner. Livet tar jeg gjerne med et stort smil rundt munnen, og jeg vil helst ikke sløse bort livet mitt på å gjøre ingenting…med andre ord; jeg er ganske sosial!
På MENY er det linket til min weheartit bruker, min instagram bruker, twitter bruker og min tumblr bruker. Så gjerne følg meg der, hvis dere vil det.

Altså, jeg kan være ganske kul, synes jeg selv værtfall… Men for det meste så er jeg egnetlig bare en liten barnslig unge.. (Kjæresten min side ord).
Dere kommer nok til å få se begge sidene her inne av meg, så ENJOY!

Haddeh.

Legg igjen en kommentar

